Falcon Bms 4.33 Uçak Ekleme

Falcon BMS 4.33 Uçak Ekleme

Falcon BMS 4.33, Falcon 4.0’ın açık kaynaklı bir versiyonudur ve oyuncuların kendi uçaklarını ve silahlarını eklemelerine olanak tanır. Bu, oyunu daha gerçekçi ve ilgi çekici hale getirebilir ve oyunculara daha fazla çeşitlilik sunabilir.

Uçak ekleme işlemi nispeten basittir, ancak biraz zaman ve çaba gerektirir. İlk olarak, eklemek istediğiniz uçağın 3D modelini bulmanız gerekir. Bu modeller genellikle çevrimiçi olarak bulunabilir veya kendiniz oluşturabilirsiniz.

3D modeli bulduktan sonra, onu Falcon BMS 4.33’ün veri klasörüne kopyalamanız gerekir. Veri klasörü genellikle “C:\Falcon BMS 4.33\Data” konumunda bulunur.

3D modeli kopyaladıktan sonra, uçağı oyuna eklemek için bir uçak dosyası oluşturmanız gerekir. Uçak dosyası, uçağın adını, modelini, silahlarını ve diğer özelliklerini içerir.

Uçak dosyasını oluşturduktan sonra, onu Falcon BMS 4.33’ün “Config” klasörüne kopyalamanız gerekir. Config klasörü genellikle “C:\Falcon BMS 4.33\Config” konumunda bulunur.

Uçak dosyasını kopyaladıktan sonra, oyunu başlatabilir ve yeni uçağınızı seçebilirsiniz.

Uçak ekleme işlemiyle ilgili daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki kaynaklara başvurabilirsiniz:

  • Falcon BMS 4.33 Uçak Ekleme Rehberi: https://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?26308-Falcon-BMS-4-33-Aircraft-Adding-Guide
  • Falcon BMS 4.33 Uçak Modelleri: https://www.bmsforum.org/forum/forumdisplay.php?10-Aircraft-Models
  • Falcon BMS 4.33 Uçak Dosyaları: https://www.bmsforum.org/forum/forumdisplay.php?11-Aircraft-Files

Bu kaynaklar, uçak ekleme işlemiyle ilgili tüm sorularınıza cevap verecektir.


Yayımlandı

kategorisi