Arduino Marlin Için Kütüphane Ekleme

Arduino Marlin için Kütüphane Ekleme

Arduino Marlin, 3D yazıcılar için açık kaynaklı bir donanım ve yazılım platformudur. Marlin, 3D yazıcının hareketini, sıcaklığını ve diğer işlevlerini kontrol etmek için kullanılır. Marlin’e yeni özellikler eklemek için kütüphaneler kullanılabilir.

Kütüphane Nedir?

Kütüphane, önceden yazılmış kod parçacıklarının bir koleksiyonudur. Kütüphaneler, kodunuzu daha kısa ve daha okunaklı hale getirmek için kullanılabilir. Ayrıca, kütüphaneler kodunuzun daha güvenli ve daha verimli olmasını sağlayabilir.

Arduino Marlin’e Kütüphane Nasıl Eklenir?

Arduino Marlin’e kütüphane eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Kütüphaneyi indirin.
  2. Kütüphaneyi Arduino IDE’nize ekleyin.
  3. Kütüphaneyi kodunuza ekleyin.

Kütüphane İndirme

Kütüphaneleri Arduino IDE’nizin Kütüphane Yöneticisi’nden indirebilirsiniz. Kütüphane Yöneticisi’ni açmak için Arduino IDE’nizdeki Araçlar menüsünden Kütüphaneleri Yönet’i seçin. Kütüphane Yöneticisi’nde, indirmek istediğiniz kütüphaneyi arayın ve Yükle düğmesine tıklayın.

Kütüphane Ekleme

Kütüphaneyi Arduino IDE’nize eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Arduino IDE’nizdeki Dosya menüsünden Çizim Aç’ı seçin.
  2. Kütüphaneyi içeren klasörü seçin.
  3. Kütüphaneyi içeren klasörü Arduino IDE’nize kopyalayın.

Kütüphane Kullanımı

Kütüphaneyi kodunuza eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Kodunuzun başında kütüphaneyi içeren satırı ekleyin.
  2. Kütüphaneyi kullanmak istediğiniz yerde kütüphanenin fonksiyonlarını çağırın.

Faydalı Siteler ve Dosyalar

  • Arduino Marlin resmi web sitesi: https://marlinfw.org/
  • Arduino IDE resmi web sitesi: https://www.arduino.cc/en/software
  • Arduino Kütüphane Yöneticisi resmi web sitesi: https://www.arduino.cc/en/Reference/Libraries
  • Arduino Marlin kütüphaneleri listesi: https://www.arduino.cc/en/Reference/Libraries#Marlin
  • Arduino Marlin kütüphaneleri indirme sayfası: https://github.com/MarlinFirmware/Marlin/releases

Yayımlandı

kategorisi